hey

Hey youi guys,
 
Every thing ok up here in Cancun. There´s a hurricane heading this way, but it will not be a direct hit. We are expected to have some rain and wind, but that will be it. Nevertheless, we will take good care of ourselves, and you´ll hear from us… ciao"!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to hey

  1. Margriet says:

    Why is it that everytime you guys go on vacation there\’s either a hurricane or a bloody tsunami heading your way?It just struck me as odd. Strange thing is, there\’s never a hurricane or tsunami over here when you guys are home. How DO you do that?………………..geintjeMargriet

  2. Flora says:

    zou je ons zo gauw je kan en de electriciteit het weer doet en je schoon drink water en een onderkomen hebt bij het rode kruis, evn laten weten dat je het overleefd hebt ,graag zo gauw mogelijk????????

  3. Unknown says:

    Zoek een goed plekje op. Ben het eens met de eerdere reacties. We zijn niet alleen maar moederlijk bezorgd, maar het is wel een #$% grote orkaan die jullie kant uitkomt. De laatse voorspellingen sturen hem aardig jullie kant op, dus wanneer jullie het ergste gehad hebben, graag een berichtje. Ik hou deze url in de gaten voor updates. Hier gaat alles verder goed. P.S. Na Cancun verwacht ik Brussel spoedig op het lijstje. Als jullie alleen naar rampgebieden willen, kan ook daar best iets geregeld worden.

  4. Jan-Chris says:

    Ik lees/leef ook in spanning mee en hoop dat Wilma snel in kracht afneemt!.

  5. Unknown says:

    Ik hoop dat alles goed gaat! Gister zagen we beelden en ook dat de orkaan nog recht over Cancun zou komen vandaag.Laat alsjeblieft snel wat horen of alles goed met jullie is.

  6. Bonnie says:

    He Laiverds,Is alles goed? Ik maak me wel een beetje zorgen, Cancun is flink geraakt door de regenval zien we hier. Ik hoop dat jullie verder het binnenland zijn ingetrokken en onder een palm zitten in de zon, ofzo. Ik hou het sterretje bij je weblog in de gaten!liefs, Bonnie

  7. Unknown says:

    Allemachtig!Het zit jullie niet mee…De natuurkrachten komen steeds dichterbij als jullie op vakantie gaan!(Net als de auto problemen van Carien en mij)Veel foto\’s gezien op internet; wat een ravage!Ik hoop dat jullie alle ontberingen weten te doorstaan en je er samen doorheen slaan…We denken vaak aan jullie en hopen jullie snel veilig thuis weer te zien.Zet \’m op!Eric

  8. Unknown says:

    Ik heb net met Caspers moeder gesproken en zij heeft via via bericht gehad dat Casper en Josien in orde zijn.Een meisje dat samen met hen in de bungalow zat waarnaar ze ge-evacueerd waren heeft haar moeder weten te bellen en die heeft het nieuws doorgebeld.De bungalow waar ze zaten heeft alles weten te doorstaan, ze hebben er 60 uur vastgezeten.Hopelijk gaat de tweede orkaan die richting mexico gaat niet ook nog eens die kant op.

Leave a Reply

