Hey you door!

Hey you door!

 

       Well white wore the leather is?

       I is picked of lined.

       Wise tooth?

       Quite oak night do.

       Oh quite all.

       Hi is indicate.

       Oh, doooooor!

       Lake me all roar tow.

 

 

       What hest do door young?

       Mouse met sea pals.

       Leaked me oak wel what do.

          Naw ate met than.

 

For all yous out there who want to learn Grunnegs, pronounce this and you will magically speak the language of Groningen!

With a big thank you to our very own Edwin.. thanks babe!

This entry was posted in Mood of the day. Bookmark the permalink.

4 Responses to Hey you door!

  1. Mirjam says:

    We still all love Edwin right?! 😛
    Alles goed met je? Zo te lezen ga je de 8-punts cursus studenten dus begeleiden! Leuk joh!!!
    Mijn werk in t ziekenhuis bevalt goed! weet jij al waar je je laatste onderzoek gaat doen? Veel succes ieg, de komende tijd!
    Greetz aan iedereen op t BC!
     
    Lfs Mirjam

  2. Unknown says:

    Ik moet zeggen dat ik twee zinnen echt niet begrijp:
    I is picked of lined
    Hi is indicate.
    Meuh? Wat?
     
     

  3. Josien says:

    Whooh.. reacties!
    @ Carien: I is picked of lined.. hij is van het land gepikt (God knows hoe je dat in het Gronings schrijft) en Hi is indicate, natuurlijk voor ons native speakers… Hij is in de keet (as in schuur) Ik had hem eerst ook niet door. De truuk is om het in het engels uit te spreken en dan in het fonetisch gronings te interpreteren.. waarom je zoveel moeite zou doen? Not sure..
    @ Mirrie: Tja je moet toch wat als je nieta an je verslag werkt en het assisteren is erg leuk (en winstgevend :)) En in november mag ik zelfs samen met Edwin een proef assisteren.. yay! dream come true.. 🙂 Tof dat je werk op het UMCG goed gaat. Voor mij geen derde stage maar een paar vakken (waaronder Biostatistiek, bleh 😦 ) Groetjes!

  4. Edwin says:

    I is picked of lined, betekend in het gronings, hij is gepikt (gestolen), of geleend.

Leave a Reply

